26 mars 2007

Memphis so far

Befinner mig nu pa amerikansk mark efter tag till kopenhamn - security check och passinscanning - flyg till amsterdam - securitycheck och inskrivning av passdetaljer samt utfragning speciellt av mig eftersom jag inte bor i samma land som jag ar medborgare i - flyg till Memphis, under flighten ifyllande av blanketter for att fa komma in i landet - passkontroll, fingeravtryck och fotografering samt utfragning - tull - securitycheck nu forsta gangen med skoscanning - yay, nu ar vi inne i landet!

Tillbringat dagen pa Graceland och fotograferat kitsch. Mitt bidrag till fotoalbumet ar den grona heltackningsmattan pa vaggen, en jattestor proslinshund samt spegeltaket.

Har inte heller missat ankparaden pa Peabody hotell.

3 Comments:

Blogger Norpan said...

Stort grattis på födelsedagen!!! Tydligen är det inte bara krisande 30-åringar som gör intressanta resor i världen. Kramar, Catrine

10:43 fm  
Blogger Hanna said...

Grattis! Mia kanske är en krisande 28-åring? Låt oss inte hoppas på det ;o) Kram Hanna

12:47 em  
Anonymous Anonym said...

Stämmer in i kören. Gratulerar på födelsdagen!

Kramar
Magnus

7:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home