16 juni 2006

Dessa googlare

Uppenbarligen hänvisas de som googlar ibland även till denna blogg. Som jag tidigare skrivit mycket ofta genom att knappa in öronkatarr. Men det finns andra träffar också såsom de författare och böcker jag skrivit om (ofta i drivor samtidigt till vissa poster, jag gissar att en skolklass då har i uppgift att recensera och gör det the modern way), finland och finlandssvensk samt några kändisnamn som jag tycks ha plitat ner.

Sedan har vi kategorin otippat där vi hittar t.ex.: "odla svampar kommersiellt" och "hur länge lever chihuahuor". Det har jag inte bloggat. Däremot om chihuahuor på enhjulingar och cockerspaniels som jonglerar. Samt om att slå in döda djur i presentpapper. Känns faktiskt lite tryggt att ingen googlat det och hamnat här. Jag skulle inte önska ens min värsta fiende mina associationer. (Min värsta fiende är förresten Bert Karlsson. Men det vet han inte om. Nå, råkar vi springa på varandra i svampskogen skall jag bussa min väldisciplinerade flygekorrarme på honom. Darra Bert, darra!)